۱۳۸۷ آبان ۱۲, یکشنبه

رستاخیز سیاهکل تا بهمن 1357

نبردخلق شماره 280 در یک فایل پ د اف

فراسوی خبر...13 آبان

دست به دامن "اسلام" در تنگنا

لیلا جدیدی

وقتی قطار پر خرج و برج و بی ترمز رژیم به سرازیری دره مرگ نزدیک می شود، باز از همه سوی و چاله حکومت، دستهاست که به دامن "اسلام" می چسبد.

هنگامی که گوجه فرنگی حتی در بقالی نظر کرده محله احمدی نژاد یافت نمی شود، 4 میلیون دانش آموز شیفتی به مدرسه می روند و یا بسیاری از آنها در طویله درس می خوانند، سوخت برای بخاری مدرسه نیست و دانش آموز دفتر مشق ندارد، نرخ اعلام شده تورم 30 درصد می شود، قیمت برخی از کالاها 300 تا 500 درصد افزایش می یابد، برای دریافت یک پاکت شیر مردم باید ساعتها در صف بایستند، پسران و دختران 17 تا 20 ساله به حوزه خلیج فارس قاچاق می شوند، روسپیگری به خاطر فقر به سن 13سال کاهش پیدا می کند، بهای مواد غذایی 50 درصد افزایش می یابد (اگر چه نان "فقط" 45 درصد)، بیکاری به 42 درصد می رسد و غیره...، رژیم ولایت فقیه اقدام به تبیین "برنامه توسعه کشوری بر اساس نگرش اسلامی" می کند.

عبدالمجید واسطی، مدرس حوزه علمیه با در نظر گرفتن یافته های پژوهشی این مرکز، پروژه "برنامه پنجم توسعه بر اساس نگرش اسلامی" را دارای 7 راهبرد اعلام کرد.

این 7 راهبرد عبارتند از 1- به کارگیری کلمه "تعالی" به جای "توسعه" 2- افزایش ارتباط و لمس خدا 3- تغییر بازده زمانی از 5 سال به 7 سال 4- ترویج صیغه 5- آموزش جنسی به منظور تخلیه هیجانات 6- آموزش مهارت در غذا خوردن 7- کاهش وعده غذایی از 3 بار به 2 بار با نوشابه ساخته شده بنا بر تکنیکهای دستور امام رضا.

اما این همه کافی نیست.، سردار عبدالله عراقی، فرمانده سپاه محمد رسول الله، بنا به دستور فرمانده کل سپاه خبر آغاز کار نیروهای بسیجی با همکاری نیروی انتظامی، سرکلانتریها و مقامات قضایی را می دهد که وظیفه آنها تحت عنوان جلوگیری از انجام سرقت، ناامنیهای اجتماعی، مسایل اخلاقی، مفاسد اجتماعی، توزیع مواد مخدر و غیره، بالا بردن درجه فشار و تهدید و سرکوب است.

در این میان احمدی نژاد که سرگرم حل مشکلات در "صحنه جهان بشریت" است، از اعضای کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه می شنود که طرح تحول اقتصادی با نفت 60 دلاری امکان تحقق ندارد؛ یک واقعیت زمینی علیه پروژه های عوامفریبی اقتصادی و دروازه ورود پروژه های "نگرش اسلامی" حوزه و سپاه پاسداران!

مشاهدهُ نبرد خلق 280، لطفاُ کلیک نمایید.

تلاشهای مذبوحانه وزارت اطلاعات برای مخدوش کردن سیمای درخشان چریکهای فدایی خلق، طی سالهای پس از رستاخیز سیاهکل تا بهمن 1357 لطفاُ کلیک نمایید.