۱۳۸۷ آبان ۱۰, جمعه

اوباما، احمدی نژاد!؟، روی دیگر سکهُ آمریکایی، ارتجاعی.!؟

آیت الله ، بی بی سی و داغ جدید.
آیا تاریخ تکرار میشود!؟ آقای بیل کلینتون در بدو ریاست جمهوریش باب مذاکره و معاوده با ملای خندان!؟ آخوند ته ریش دار!؟ سید محمد خاتمی را باز کرد و در اندک مدتی بعد از این هم، کثیف ترین خطای تاریخ ریاست جمهوریش و قرار دادن سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران را در لیست تروریستی وزارت امور خارجهُ شیطان بزرگ را مرتکب شد و انجام داد. قلب مصدومم هنوز از درد، انگ بمب گذاری در اکلاهما در1995، توسط برادر مجاهدم که از خانهُ من در دالاس تگزاس به اکلاهما ( برای ملاقات های سیاسی رفته بود و بمب گذاری اکلاهما همزمان با بازگشت وی از اکلاهما به خانه ام در دالاس انجام گرفته بود) و دم و دنبالچه های شاه و شیخ در آمریکا دنبال تروریست های مارکسیت اسلامی مجاهد و جاسوسان شوروی و صدام میگشنتد، این اتهام را به من زدند، هنوز هم دردمند و پر طپش است!؟ (کلیهُ عراقیهای حکیمی، کردهای عراقی، سیک های هندی محل کارم در دالاس تگزاس آمریکا، در شب حادثه بمب گذاری اکلاهما به من میگفتند که اگر پلیس آمریکا از تو پرسید کجایی هستی نگو ایرانیی، بگو روس هستی چون دوستت که یک هفته است در خانه ات بوده در اکلاهما بمب گذاشته!؟ و پلیس دالاس برای تحقیق به داخل ساختمان محل کارم آمده بود!؟). سکتهُ قلبیم به این دلیل بود. و حالا در دور جدید ریاست جمهوری آمریکا آقای "باراک اوباما"، در آگهی تبلیغاتی خود خبر "مذاکره با احمدی نژاد" پس از ریاست جمهور شدن را برای کسب کرسی ریاست مطرح مینماید!؟ احمق سیاسی دیگری از نوع کلینتون (باراک اوباما)، در راه است که برای یک دوره جدید در ریاست جمهوریش، باب مذاکره و ملاقات را با پاسدار هزار تیر، تیر خلاص زن، هزاران مجاهد و چریک فدایی و مبارز ایران زمین ملا زده، را چماق، بسیجی آمریکایی خود قرار داده تا خون بیشتری از زنان و کودکان و پیران ایران زمینمان در دوران حکومت و ریاست جمهوریش را ازبی پناهانمان در چنگال پاسدار ریزه تیزه "احمقی نژاد" و ملا علی گدا بزمین بریزد. ابتکار آقای "جان مک کین"، رقیب اوباما، در پاسخ به آگهی تبلیغاتی "اوباما" باعث شده که جزع و فزع پاسدار هزار تیر در بیاید و برای بالا نیامدن بیشتر گند گاو چاله دهانیهای "اوباما، احمقی نژاد"، و برای مزه چشی انعکاسات جهانی اول مشاور مطبوعاتی احمدی نژادو سپس خود علی گدا به صحنه بیایند و پاسدار هزار تیر را هم در نظر دادن برای رابطه زدن را "مهرهُ بی خاصیت" معرفی کنند تا پایگاههای بسیجی، پاسداریش دچار ریزش بیشتر نگردد!؟
به خلاصه ای از کنفرانس مطبوعاتی مهدی کلهر مشاوررسانه ای، پاسدار تیر خلاص زن در این زمینه دقت نمایید: بی بی سی، 9 آبان.
سخنان مشاور احمدی نژاد موضوع آگهی ضد اوباما
مک کین موضع اوباما دایر بر تمایل به گفتگوی نامشروط با دشمنان آمریکا را ناشی از "ساده اندیشی" خوانده است ستاد مبارزات انتخاباتی جان مک کین یک آگهی اینترنتی را منتشر کرده است که در آن با اشاره به اظهارات اخیر مشاور محمود احمدی نژاد در مورد پیش شرط های مذاکره با آمریکا، مواضع باراک اوباما را زیر سوال می برد. در این آگهی عکس های محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در کنار عبارات "اسرائیل باید نابود شود" منعکس شده است و سپس اظهارات اخیر مشاور وی دایر بر اینکه شروط مذاکره با آمریکا خروج نیروهای آمریکایی از خاور میانه و پایان حمایت این کشور از اسرائیل است بازگو می شود. در این آگهی اینترنتی صدای باراک اوباما پخش می شود که در پاسخ به سوالات درباره آمادگی او برای دیدار با رهبران کشورهایی چون ایران، سوریه و کره شمالی می گوید "چنین خواهد کرد". متن کامل از، بی بی سی فارسی، 9آبان87.
اینهم نظر آیت الله بی بی سی در رابطه با سناتور "جان مک کین". سناتور جان مک کین نامزد جمهور خواهان در انتخابات ریاست جمهوری، همواره آقای اوباما را به خاطر این موضع گیری که حاضر خواهد بود به عنوان رئیس جمهور با رهبران کشورهای متخاصم از جمله ایران گفتگو کند به باد حمله گرفته است. آگهی اینترنتی امروز تازه ترین تلاش در این زمینه است. متن کامل از، بی بی سی فارسی، 9آبان87.
اینهم نظر آیت الله بی بی سی در رابطه با سناتور "اوباما" برای "هیز گم کردن". مواضع سناتور اوباما مقابل ایران به خصوص در ارتباط با برنامه اتمی ایران بسیار سرسختانه بوده است. او بارها تاکید کرده است که برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی هر کاری لازم باشد خواهد کرد و "هیچ گزینه ای را رد نمی کند" که اشاره ای به حمله نظامی است. ایران اتهام تلاش برای دستیابی به ظرفیت ساخت سلاح اتمی را رد می کند. سناتور اوباما حتی اخیرا در مناظره تلویزیونی با جان مک کین احتمال منع صادرات بنزین به ایران را مطرح کرد. متن کامل از، بی بی سی فارسی، 9آبان87.
حالا قضاوت با شما خوانندگان عزیزم و تاریخ است که پدیده های "کلینتون، خاتمی" و "اوباما، احمقی نژاد" رابرای نسلهای آینده چگونه تعبیر و تفسیر نمایید.!؟ تکرار تاریخ چه مصیبت هایی را که بویژه برای خلقهای ایران زمین ملا زده امان ببار نیاورده است!؟ چه خونهای بی گناه دیگری در کمینگاه بسیجی، پاسداری، آمریکایی پدیدهُ "اوباما، احمقی نژاد" بزمین خواهد ریخت!؟ آیا وجدانهای آگاه و بیدار جهانی بکمکمان میشتابد تا دوباره تاریخ مصیبت بار برای خلق مجروحمان تکرار نگردد!؟ پیروز باشید. م طحانی ایران زمین Mo.Tahani@gmail.com